Lapsille hyvä peli. Ei mitään väkivaltaa jne, vaan peli jossa rakennetaan omaa kaupunkia/kylää/kotia.
Hyvä ja koukuttava peli.
Mielenkiintoinen peli ja voi kaikkea kivaa rakentaa ja muuta ja on monipuolinen peli. :)
Ei tarjoa Wii U käyttäjille mitään erikoista paitsi Mario lisäsälää ja offtv playn. Missä on kunnon gamepadtuki inventaarioineen ym.?