Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Helppo ja nopea
Ihana vaniljan tuoksu ja pehmeä maku. Helppo , täyteläinen aamukahvi esim.mökillä. Miesystävänikin tykästyi.
Rita
Ihana vaniljan tuoksu ja pehmeä maku. Helppo , täyteläinen aamukahvi esim.mökillä. Miesystävänikin tykästyi.