Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Perusvarma
Vaikka Korg on hyvä merkki, niin ostamassani tuotteessa valitettavasti yksi kosketin alkoi ”vinkumaan” ja jumittumaan jo kolmannella käyttökerralla. Ärsyttävä ääni ja vaikuttaa vähän touchiin, mutta ei ole pahentunut.
Varoitus jos olet ostamassaa ipadille tai iphonelle! USB-kuulokkeita ei saa toimimaan näköjään samankaisesti ipadin omalla usb-c portilla kuulokkeiden kanssa johdolla liittämällä, joten kuulokkeilla joutuu käyttämään bluetoothia soittaessa, jolloin menee homma aika rasittavaksi/mahdottomaksi.
Munkan Ammattilainen
