Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ok minipiano
Yksinkertainen kapistus joka toimii, näppäimet eivät ole painotettuja ja ovat normaalia pienempiä joten tässä on vähän erilainen soittotuntuma muihin midikiippareihin verrattuna
Itse pidän siitä että on kompakti
Perttu
