Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Smeg leivänpaahdin
Paahtaa tasaisesti, tekee leivästä sopivan rapeaa ja sulattaa hyvin. Kaunis muotoilu ja ihana vaaleanpunainen väri tekevät siitä myös tyylikkään lisän keittiöön. Sopii minulle kuin nenä päähän. Suosittelen lämpimästi! Erityismaininta ja lisäpisteet erinomaisesta asiakaspalvelusta Helsingin Verkkokaupan henkilökunnalle.
Linda
