Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Tyylikäs ja toimiva 🤝
Toimivan leivänpaahtimen saa varmasti halvemmallakin, mutta Smeg on kyllä laadukas ja desing on todella tyylikäs ja ajaton 👌🏼 en ole katunut ostosta hetkeäkään.
Anonyymi
Toimivan leivänpaahtimen saa varmasti halvemmallakin, mutta Smeg on kyllä laadukas ja desing on todella tyylikäs ja ajaton 👌🏼 en ole katunut ostosta hetkeäkään.