Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvät, joskin vähän arvokkaat.
Alkuperäiset Sennheiserin tyynyt ja samanlaiset, kuin kuulokkeiden mukana tulleet. Toimii ja kestää taas varmasti pitkään, joten lienevät tuon suht korkean oloisen hinnan arvoiset.
Vesanius
