Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Kesämökin ohjauslogiikan keskus
Hieno laite. Teen tällä kesämökille ohjauslogiikan. GPIO-pinnejä voi ohjelmoida monella tapaa, itse käytän pääasiassa php:tä jolloin clienttinä voi olla pelkkä webbiselain. Kaikenlaisia ohjeita netti pullollaan. Suosittelen tutustumaan. Tällä on helppo toteuttaa jokapojan IoT.
Raparperi Pii
