Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Netwjork PL1000 Powerline-adapterit
Nämä hankin autotallin kameraa varten ja toimii hienosti. Adapterit pistorasiaan ja paritus=ovat valmiit käyttöön. Toinen reitittimeen ja toinen kameraan niin kuva/data kulkee.
Kolmivaihe sähköistyksen yhteydessä (esim. minulla autotallin sähkönsyöttö) molemmat adapterit pitänee olla samassa vaiheessa?! Tästä en ole 100 varma, mutta minun ymmärryksen mukaan eivät toimi eri vaiheiden yli. Kommenttia kiitos, jos olen väärässä.
Uffe64
