Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Tiedonsiirto tökkii
Laitteen asennus itsessään oli helppoa. Kiinni kahteen paikkaan, klik ja klik laite paritettu. Sitten testaamaan uutta nettiä ja pettymys oli karvas. Jo pelkkä www-sivun avaaminen aiheuttaa ~3s latenssit (paha) ja paketteja alkaa häviämään. Laite toimii oikein vain kun siinä ei ole mitään kuormaa. Harmi juttu, lähtee takaisin, ja WLANin käyttö jatkuu.
Kari
