Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä adapteri
Tuli aika erinomaiset arvostelut, mutta vastaa omaa käyttöäni todella hyvin. Ollut käytössä nyt kuukauden, ilman mitään ongelmia.
Oma käyttöni on sellainen, että alakerran valvontakameroista välitetään kuvaa 24/7 yläkerrassa oleville servereille. Ylä- ja alakerran pistorasiat ovat eri sulakkeissa. En ole testannut, minkä max nopeuden adapterit pystyisivät antamaan, mutta kamerat tuottavat about 30Mbps liikennettä ja ainakin tuon liikenteen adapterit hoitavat 24/7 vaivattomasti.
Wäinämöinen1
