Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Kätevä superlaajakulma
Hankittuani EOS-M kamerarungon 22 mm ja 18-55 mm optiikoilla, totesin miten paljon paremmat Canonin linssit ovat verrattuna Tamroneihin.
Tämä 11-22 mm Canon on aivan toista luokkaa kuin aiemmin hankkimani Tamron 10-24 mm. Sääli ettei se sovi EOS 550D-runkooni... (Päinvastoin onnistuu, 550:n kakkulat sopivat EOS-M:ään...)
Janke
