Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä pastakone, syöttölevy vaan ei pysy paikalla
Hienosti toimii laite muuten, syöttölevy vaan irtoaa lähes aina, kun taikina vähän aikaa koskee sitä.
Jakki77
Hienosti toimii laite muuten, syöttölevy vaan irtoaa lähes aina, kun taikina vähän aikaa koskee sitä.