Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Tyylikäs ja toimiva
Pastakonetta on mukava ja helppo käyttää, jopa ensikertaisenkin. Itse pastan käsittelyä täytyy vielä opetella. Teimme laitteella leveää nauhapastaa, josta tuli hyvää. Laite sopii hyvin myös esim. karjalan piirakoiden taikinan mankelointiin.
Tyylikäs ja tukevanoloinen teräsrunko ja helppo pöytäkiinnitys
Ainoa miinus on laitteen alla olevat kumityynyt, jotka jättävät mustia jälkiä valkoiseen pöytään.
Raspbian
