Ostin tämän Teleskoopin lahjaksi 9-vuotiaalle pojalle ja hän on ollut hyvin tyytyväinen lahjaan. Hän tutkiskelee tähtiä parvekkeelta.
MariaN, 55–64v
Näkyy tähtiä!
Arvosana 5/5
Hyvä putki pienelle taivaan tutkijalle. Riittävä ainakin ihan aloittelijalle.
Venus aamuntähtiN, 35–44v
Teleskooppi
Arvosana 3/5
Hintaasan nähden ihan ok kötöstys. Lapselle oiva oppimisväline.
OskariM, 25–34v
Hauska leikkeihin sopiva teleskooppi
Arvosana 2/5
Hyvin kevyttä materiaalia, ei kovin tukeva ja lapselle vaikea käyttöinen. Jos oikeasti haluaa taivasta tutkiskella, ei tämä ole oikea tuote. Leikkikäyttöön sopiva.
Marja35–44v
Surkea teleskooppi
Arvosana 1/5
Käyttökelvoton roska. Tarkentaminen ja säätäminen todella vaikeaa ja aukko, josta on tarkoitus tihrustella, on nuppineulanpään kokoinen. Suoraan voisi heittää roskiin. Älä osta.