Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Toimiva ja kestävä kosketusnäyttökynä
Tämä on toinen kosketusnäyttökynäostokseni. Ensimmäinen samaa merkkiä ostettu kappale hajosi aika pian sen takia, että oli jo ostettaessa viallinen ja kosketuspään pinnoite alkoi hapertua nopeasti. Muuten hyvä kynä kun oli niin luotin samaan valmistajaan uudelleen, ja on edelleen toimintakuntoinen (vuoden käytön jälkeen). Kevyt, kiinnitysklipsi ja tyylikkään näköinen. Tekee tarkkaa jälkeä.
EsaT
