Kommentoi arvostelua

Lähetä kommentti arvostelulle

Ehkä vähän turhan paksu pää
Arvosana 4/5

Kynä on laadukas ja istuu hyvin käteen. Ainoana miinuksena on, että ihan pienimpiin nappuloihin osuminen on näin paksulla kynänkärjellä hankalaa.

RaSu
Tähdellä () merkitty on pakollinen tieto.
Muotoiluohje (Ulkoinen palvelu) (Avautuu uuteen välilehteen)

Kommentin esikatselu

Otsikko

Anonyymi

Alatunniste

© 1992–2026 Verkkokauppa.com Oyj