Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ehkä vähän turhan paksu pää
Kynä on laadukas ja istuu hyvin käteen. Ainoana miinuksena on, että ihan pienimpiin nappuloihin osuminen on näin paksulla kynänkärjellä hankalaa.
RaSu
Kynä on laadukas ja istuu hyvin käteen. Ainoana miinuksena on, että ihan pienimpiin nappuloihin osuminen on näin paksulla kynänkärjellä hankalaa.