Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Laadukas näppis puisella kehyksellä
Tästä hieman "lämpimämpi" versio hyvästä näppiksestä. Itsellä myös V5 ja Q3 niin sijoittuu (yllättäen) niiden väliin. Aina kuitenkin kannattaa miettiä onko reilun 250e arvoinen näppis kun samalla hinnalla saa paremman Q -sarjalaisen. Itse tilasin tämän heti kun tuli myyntiin niin jos löytyy jostain tarjouksesta niin ostoskoriin vaan.
talqu
