Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Samsung 43Q7FA
Tarpeeseeni oikein hyvä TV. Mökkikäyttöön niin tuo koko riittävä. Ääni, kuva ja käytön helppous oikein hyvä. Ainoa suuri yllätys on kapea katselukulma!! Suoraan edestä kuva todellakaan ei voisi olla parempi mutta jo 1-2 m sivusta katsottuna kuva harmaantuu, värit heikkenevät ja terävyys huononee. Miksi näin??
Kuokanjatke
