Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Erittäin hyvä telkkari
Kuvanlaatu on melko hyvä jo suoraan laatikosta ja siitä saa erinomaisen pienellä säädöllä. Ainoana miinuksena tähän mennessä pitäisin käyttöliittymän nopeutta.
Osku
Kuvanlaatu on melko hyvä jo suoraan laatikosta ja siitä saa erinomaisen pienellä säädöllä. Ainoana miinuksena tähän mennessä pitäisin käyttöliittymän nopeutta.