Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Kärcher patja-imuri; hankinta, joka kannattaa!
Hankimme kotikäyttöön Kärcher -patjaimurin, koska pölyallergiasta nauttivana henkilönä olen jo vuosia kippuroinut erityisesti makuuhuoneeseen; patjoihin, tyynyihin, päiväpeitteisiin sekä sohvakalustoihin kertyvästä "näkymättömästä" ja hienojakoisesta pölystä.
Tätä nautintoa on lisännyt vuodenaikojen vaihtelut; kylminä vuodenaikoina lisääntynyt vaatepöly ja keväisin sekä kesäisin luonnon tarjoamat siite-ja muut pölyt.
No.
Voisin sanoa, että hankimme Kärcherin "hetken mielijohteesta" vailla suurempia odotuksia.
Eihän taloutemme muillakaan imureilla ole saatu sänkyjä tai sohvia pölytyömiksi.
Aivastelu ja silmien kutina on ollut liki ympäri vuotista riemua.
Kuinka iloisen väärä olettamus tuon heräteostoksen suhteen tulikaan tehtyä!
Kärcherin käyttö on tällä hetkellä vähintään viikottaista ja kun mainitsin "näkymättömän" pölyn, olin siinäkin väärässä.
Kärcherin pölysäiliö on joka käyttökerran jälkeen osoittanut, että huonepölyllä on värinsä ja koostumuksensa!
Ja mikä parasta; aivastelu on suurelta osin taaksejäänyttä perinnettä, silmien kutina kuin kaukainen painajainen!
Patjat, tyynyt, peitot, sohvat, nojatuolit, kaikki käyttökohteeksi sopivat materiaalit ja pinnat ovat oikeasti puhdistuneet!
Tuoksu on raikkaampi, kuin talvipakkasessa tuuletettu!
Lopuksi on kaiketi annettava palautekin;
Suosittelen aidosti, lämpimästi ja vilpittömästi tätä pientä ja kätevää puhdistuslaitetta!
Hankintamme hinta-laatusuhde ylitti ehdottomasti odotuksemme ja toisinaan joudumme vetämään pitkää tikkua siitä, kumpi kotitaudessamme saa Kärcheriä ajaa!
Tälläkin hetkellä Kärcher odottaa kiltisti hyllypaikallaan, että pääsisi pian edessä olevan viikonloppusiivouksen veturiksi!
Siis kerrassann loistava laite!
J4,-
