Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Siis ihan huippu kapistus arkeen!
Siis tää on ihan huippu kapistus! Meillä on allergiaa ja tää Kärcherin VCH 4 UVC on ollut ihan pelastus. Sillä on helppo huitoa menemään sängyt ja sohvat läpi. Mut se paras juttu on se UVC-valo – tulee oikeesti fiilis, et pöpöt ja bakteerit saa kyytiä. Imuteho on yllättävän kova ja säiliön tyhjennys on tehty tosi helpoksi. Jos haluut kodista oikeesti puhtaan, niin tää on 5/5 ostos!
Pipsa39
