Kokemukset ja arvostelut
34 tuotearvostelua, sivu 1 / 2
Hiljainen, tehokas Dyson
Hiljainen, jota enimmäkseen saimmekin , sopii mataliin paikkoihin eli kaikinpuolin kympin hankinta, ainakin meille.🌞
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Dyson V8 Cyclone varsi-imuri
Helppokäyttöinen ja kätevä. Paksumpia mattoja ei jaksa imuroida.
JSS25–34v Käyttö on helppoa
Ostin kolmannen kaksi viikkoa sitten👍👍👍👍👍en ikinä luovu
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
V8 cyclone imuri
Loistava tuote. Oma imuri kaipasi päivitystä ja kuullut paljon hyvää dysonin imureista, joten tuli tämmöinen tilattua. Hyvä imuteho, kliinin näköinen, toimiva ja hyvät lisäsuuttimet. 5/5
Dks25–34v Hyvä
Ostettiin pitkään palvelleen v8 dysonin tilalle. Odotin vähintää yhtä hyvää toimintaa mutta uusi on kyllä paljon parempi.
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimii
Ruma kuin mikä mutta toimii . Mukana tuleva manuaali suppea . Auton imurointiin hyvä vekotin .tutustuminen vielä kesken .
Ike6165 tai yli Dyson
Hyvä kone ja tehokas, kaupat sujui hyvin.
Hinta laatu suhde kohdallaan.
Jari45–54v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Supper
Supper ostos.Olen pitkä aika mitenut että tarviiko mulle se imuri
Mutta heti ensimmäistä kerta käytön jälkeen olin tosi yllätännytyn
Se oli mahtava ostos
Imuroi matot niin hienosti ja helposti
Oli tärkeä että eläin karvat myös imuroi hyvin,seki onnistui
Olen tosi tyydyväinen ostoksesta
Suosittelen
Nata25–34v Omistanut 2 viikkoa ja olen tyytyväinen.
Tällä on kiva imuroida. Saisi 5 tähteä jos näkisi tarkemmin, paljonko akussa on virtaa. En usko, että 4-5 pientä LED-valoa sitä varten olisi nostanut laitteen hintaa edes puolella eurolla.
Ostin, kun oli alennus. Maksoi vain 279,00 € ja siihen hintaan et varmaan parempaa/luotettavampaa varsi-imuria löydä.
Miksi 4, eikä 5 tähteä
Ostin tuotteen ja imutehon kadottua se vaihdettiin uuteen, pesulaite jättää turhan kosteaksi pinnan muuten toimiva laite.
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä imuri, hyvä akunkesto ja kevyt
Vallan kätevä imuri, hyvin riittää akku usempaan siivouskertaan kaksiossani helsingissä. Muutama matto, noin 50 neliötä tilaa. Suosittelen, kevyt ja kätevä tyhjentää.
Markus35–44v Hyvä
Ihan hyvä pieneen imurointiin. On kovassa käytössä.
Hyvä imuri
Ostin tämän muutama viikko sitten ja tämä vaikuttaa hyvältä, kun tutustuu laitteeseen paremmin.
Helppokäyttöinen, hyvät eri imurin välineet.
Ensimmäiset imuroinnit ja pesut tehty. Erittäin puhdas lopputulos lattioille.
Mahtava imuri
Olen tyytyväinen. Tosi tehokas imuri. Pesuharja ei ollut vielä käytössä.
Lika näkyy imuroidessa. Mahtavaa.
En ole vielä kokeillut parketin pesua, joten ei ihan täydellinen kokemus.
Ihana imuri
Paras imuri ikinä! Imuroi hyvin ja pesuominaisuus todellakin toimii!
Imuri ja läjä markkinointia
Imuri toimii niinkuin vanhemmat mallit. Pesuri jättää raitoja ja on aika mitäänsanomaton. Ei hintansa arvoinen.
Todella kattava ja helppokäyttöinen
Aivan loistava tuote. On tullut imuroitua todella paljon, sillä imurin käyttö on helppoa. Todella paljon plussaa eri päistä. Kaveritkin ovat innostuneet imuroimaan meillä, kun tykkäävät imurista.
Mahtavat ominaisuudet kuinka paljon sit kuluttaa a
Toiminut erttäin hyvin ainoasia puhtaasta kodista tuli likasemmpi kun kaikki näkyy siinä valossa
Aivan mahtava!
Ihan huippu eläintalouteen. Aikasempi Dyson perusimurijo 20v ja vieläkin toimii. Tämän varsi-imurin kanssa käytettynä, pysyy kämppä siistinä 👍. Pesuosa auttaa kodin puhdistuksessa, ei tarvitse luututa useasti lattioita, vaihtaa vaan pään.
Näppärä tuote kodin siivoukseen!
Ostin kuukausi sitten ja olen erittäin tyytyväinen imurointi ominaisuuksiin. Hämmästyin, kuinka paljon jää paksummasta nukkamatosta likaa säiliöön!
Valitettavasti lattiapesuri ei täyttänyt odotuksiani, jättää rumat viivat laminaattiin kuivuessaan, vaikka olisi ensin imuroinut lattiat.
Huippu imuri
Olen todella tyytyväinen imuriin, parempi kuin V11 jonka tilalle ostin tämän ja sekään ei ole huono.
Kaksi viikkoa sitten. Ihan tyytyväinen olen. Pesee ja imuroi.
