Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Erittäin tyylikäs kello
Erittäin tyylikäs kello naisellekin, ei liian butch. Hyvät ominaisuudet ja muuten täysin hintansa arvoinen, mutta akkua joutuu latamaan joka päivä tai joka toinen päivä, käytöstä riippuen. Se on hiukan rasittavaa.
Kati
