Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvälaatuinen näppäimistö, mutta
Muuten hyvä, mutta escin vieressä palaa aina valo kun näppäimistö on USB-kaapelilla kiinni koneessa. Valo ei vaikuta olevan konfiguroitavissa.
Sinänsä kosmeettinen ongelma, mutta tällaisessa muuten siistissä, konfiguroitavassa taustavalaistussa näppäimistössä tuo on suhteettoman ärsyttävä yksityiskohta.
Lisäksi valaistuksen oletusvalikoima on merkillinen. Staattiselle taustavalaistukselle ei ole valmista valintaa, vaan valaistus on aina animoitu. Tämä on teknisesti ottaen konfiguroitavissa näppäin kerrallaan, mutta se on todella kömpelöä ja aikaavievää.
Näppäimistössä ei myöskään ole pieniä takajalkoja kallistuskulman säätämistä varten.
aateekoo
