Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ihan hyvä, mutta...
Hyvän oloinen mobiilireititin, mutta ylikuumenee muutamassa tunnissa 5G käytössä (talviajan huonelämmössä 21C, mitenhän kesällä). Näytössään kertoo viilennysohjeita, mm. akku pois (voi käyttää pelkällä laturilla), vähennä datakäyttöä(!). 5G reitittimen täytyy kestää koko päivän käyttöä vaikka olisikin kompakti malli: itsellä meni palautukseen.
Mobile_user
