Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ei niin hyvä kuin odotin
Vanha kuivuri oli 20 v vanha ja tämä upouusi tuli tilalle. Ei kuivaa isoja max 9kg sekapyykkiä kunnolla kuivaksi vaan tarvitsee todella pitkän ajan kuivumiseen jopa 4-5h elinei ole vastinetta rahoille niinkuin odotin. Plussaa sisävalo
Sini
